Telefon: 0264-591947
Fax: 0264-591947
Telefon: 0264-432392
E-mail: trenuletul.veseliei@yahoo.com

Prezentarea grădiniței

În anul 1957 apărea în Cluj-Napoca „Creșa și Grădinița Regionalei CFR”, adică actuala Grădiniță cu Program Prelungit „Trenulețul veseliei”, denumire primită începând cu anul 2012.
Instituția de învățământ are sediul central situat pe strada Câmpeni nr. 3/ c, iar structura acesteia este localizată pe strada Decebal nr. 50-52. La sediul central al grădiniței funcționează 10 grupe de preșcolari (9 grupe cu predare în limba română, iar 1 grupă combinată cu predare în limba maghiară). Clădirea în care funcționează structura grădiniței aparține Episcopiei Reformate și ea adăpostește 1 grupă combinată cu predare în limba maghiară. Toate grupele grădiniței au regim de program prelungit.

Dotarea materială a grădiniței cuprinde: 11 săli de grupă; interfoane audio-video la intrări/ ieșiri; 4 săli de mese; 1 cabinet medical; 1 sală de ședințe; 1 bucătărie proprie; 5 băi; 1 cabinet metodic; 2 săli oficiu alimentar; mobilier modular; dulăpioare copii; aparate de joacă în aer liber; 2 parcuri copii; 2 curți spațioase.

Pentru siguranța și securitatea copiilor, intrările, ieșirile și curtea grădiniței sunt monitorizate prin camere video. De asemenea, unitatea deține autorizație sanitară și sanitar-veterinară de funcționare.

Calificarea și pregătirea profesională a întregului personal al grădiniței reprezintă plus valoarea unității, resursa umană fiind cea care oferă preșcolarilor experienţe orientate spre adevăratele valori: responsabilitate, corectitudine şi respect. Educația oferită copiilor prin intermediul activităților derulate în cadrul programului Grădiniței cu Program Prelungit „Trenulețul veseliei” se bazează pe o abordare care dezvoltă competenţe cheie pentru învăţarea de lungă durată, într-o tendinţă modernă şi durabilă. Procesul educațional se concentrează pe crearea unor experiențe de învățare stimulative prin care copiii să descopere și să experimenteze lumea înconjurătoare, dezvoltându-și într-un mod integral, liber, armonios și echilibrat întreaga personalitate (socio-emoțională, cognitivă, lingvistică și psihomotorie). Conceptul pedagogic este îndreptat către nevoile și interesele copiilor, oferindu-le acestora un câmp larg de cunoaștere și autocunoaștere, pregătindu-i astfel pentru o bună reușită școlară și o integrare socială cu succes.

 despre